05 aprill 2013

Teatrifanatt tahab kirjutada

Olen pikka aega mõelnud ja hoogu võtnud - lõpuks sai see tehtud - omaenda teatriblogi. Olengi selline teatrifanatt, las ma siis olen, ja tunnen selle üle uhkust.
Peale igat äravaadatud etendust tunnen suurt emotsioonilainet. Olgu tegu positiivse või negatiivse lainega, hea on alati kirjutada. Lihtsalt välja paisata kõik.

Siinses blogis hakkavad ilmuma enamasti minu kirjutatud teatriarvustused erinevatest etendustest. Ma ei ole proff ja ei pea ennast selleks. Ma lihtsalt kirjutan. Lihtsalt tahan kirjutada ja kirjutan. Sekka tuleb ilmselt ka muid jutte ning arvamuslookesi. Eks me näe, mis sellest siin saama hakkab.

Ma ei oota oma blogilt hiiglaslikku lugejaarvu või teab mida, sest ma tean, et praegune tegemine on mulle korda läinud juba puhtalt siis, kui ma seda iseendale teen. Muidugi on boonuseks, kui tean, et mõni teine inimene mõtleb samamoodi, kui mina, kuid loomulikult ei ole see minu blogi esmaeesmärk.

Ma loodan, et Sind kõnetab pisutki see, mis ma teen. Kui jah, siis jah. Kui ei, siis ei.
MTP

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Omaarvamust ei saa keelata ega valeks pidada. Kui Sul on see ning Sa soovid seda jagada, siis tee seda. Kui Sul on aga mõtteid, ideid või ettepanekuid, mida võiks muuta, et blogi parem oleks, siis võiksid nendest teada anda. Samuti on oodatud ettepanekud etendustele, mida oled näinud ning soovitaksid mullegi.